Söndagsuppladdning!

På söndagar brukar jag i regel ha en "uppladdningsdag". Det innebär långt härligt bad, ansiktsmask, hårinpackning, god mat och tv-tittande halva kvällen. Nu har jag bockat av alla punkter förutom tv-tittandet som kommer alldeles strax. För Solsidan (såklart!) och sedan premiären av Big Brother.

Jag kommer ihåg när Big Brother sändes förut för länge sen, då jag var yngre och mina föräldrar inte trodde att det var försent att uppfostra mig rätt (vilket jag misstänker att dom gett upp vid det här laget). Då brukade jag nämligen titta på Big Brother i smyg. Minns jag rätt så tittade jag alltid på reprisen som sändes nästan precis när jag kommit hem från skolan och mamma och pappa inte hade kommit hem från jobbet än. Jag minns även att nästan aldrig han se slutet av avsnitten för då hade någon kommit hem och jag var tvungen att snabbt byta kanal!

Nostalgi? Jag tror faktiskt det. Rebell redan då. Haha.


Denna ansiktsmask kommer från Make Up Store och jag rekomenderar den starkt!


Kostar 175:- för fyra sånna här små påsar (en påse räcker till ca 3-4 behandlingar)


(Nackdelen är att den tyvärr luktar ruttna alger. Typ. Men det är då dom är bra va? Som nyttig mat, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0