Skönaste på år och dar!

Okej, det var inte mer spännande än att jag var på ansiktsbehandling på Proforma Clinic. En klassisk ansiktsbehandning som innehöll; Hudanalys, peeling, massage, mask, kräm, formning av ögonbryn, ånga och portömning. Herregud, värt varenda krona och varenda minut av mitt liv! Det var det mest behagligaste jag gjort på länge (förutom portömningen, fyfan)! Började med att hon bäddade in mig i ett duntäcke på britsen (som även hade värmedyna under) och sedan började behandlingen. Ska se till att göra det här så ofta som möjligt, speciellt under vinterhalvåret då min hy lätt blir torr. Ända nackdelen är att jag är lite röd efter portömningen, det klämdes rätt rejält, men fasen vad ren och fräsch man känner sig nu!

Passade på att gå förbi Make Up Store, har blivit förälskad i deras smink på gott och ont. Gott för att det är jättebra, Ont för att senast jag var där kom jag hem med smink för över 1100:- ... Jaja, att investera i sig själv är den bästa investeringen!

Nej nu ska jag kila innan potatisen blir överkokt och fisken bränd! Soo long, lovers!



Present till mig, från mig!

Kommentarer
Postat av: malin

åh lät skönt det där?

Hoppas att allt är bra med dig? det var ett tag sen (Ifall du kommer ihåg mig)

2011-02-22 @ 20:44:28
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0