Sjuk och snorig och äcklig och jävlig

Japp, jag har dragit på mig en dunderförkylning! Tur att min pojkvän åkte hem idag så han slapp med mig. Jag är inte speciellt rolig när jag är sjuk. Dramaqueen till tusen. Gnällig och grinig och vill inte vara med!

Men är man hemma själv och är sjukt uttråkad (haha inte bara vanligt sjuk, eller sjuk i huvudet, nu är jag sjukt uttråkad också. Där fick jag jackpott!), så kan man lika gärna försöka göra sig fin och sminka sig, bara för att sedan ta bort det efter 20 minuter och lägga sig i sängen.

Japp, ni hör ju hur kul mitt liv är just för tillfället. Någon som vill byta? Snälla...? Kom igen nu! Schysstaste då? .... nähä. Nänä..


Eftersom att jag verkar vara lite kär i mig själv så ger jag er.... damdaaadaaaaam: MIG SJÄLV!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0