Sadface

Japp, idag är jag ett riktigt sadface. Alltså, jag blev mer förkyld under natten och nu har jag även feber. Så himla tråkigt, jag som har rätt mycket roliga saker planerat denna vecka. Kommer vara ute och ränna halva dagarna och har inte tid att ligga hemma och snora. Fyfasen för vintern, jag vill kunna gå ut i tunna toppar och korta jeansshorts, jag vill sätta på mig en blommig klänning med kilklackar till. Kom igen nu, Sverige, ge oss vår!

Vaknade för en stund sen efter att jag knappt kunnat sova inatt, tog en promenad med hunden (skönt att bara ha en hund just nu, men på onsdag kommer min lilla bebis!) och kokade en kopp té när jag kom in. Jag blir nästan äcklad av mat när jag är sjuk, vill inte ens ha en smörgås, så jag får försöka trycka i mig något lite senare, så jag inte svälter på kuppen!

Om en timma åker jag iväg på upptäcktsfärd, eller ja, okej.. Ska till sjukgymnasten, men dom kan upptäcka både ett och annat ska jag tala om för er!
Får se hur pigg och glad jag är sen, lär ju bli alldeles matt av att bara gå till bussen.

Nej usch vad jag klagar nu hörrni, förlåt. Hoppas ni har en superbra dag och att ingen är sjuk som jag! :)

Pusspusspuss sötisar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0