Home sweet home!

Åh, det var länge sen det kändes så befriande att få komma hem när man bara varit borta i 3 timmar!

Köpte med mig en smörgås hem med räkor och ägg och en apelsinjuice till det, bara för att jag måste. Haha, ska man tvinga sig själv att äta så kan man iallafall ta något gott och lätt! Var dock tvungen att ta nässpray först, ni vet när man är sådär förkyld och ska äta, så blir man anfådd för att man inte kan andas genom näsan! Det är ju verkligen värdelöst!

Nu sitter jag och äter min smörgås och väntar på att min pojkvän ska komma hem, då ska vi åka och kolla på en jättefin lägenhet. Ska bli spännande att se om det är lika fin som på bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0