Good morning, sunshines!

Hejhej på er, jag har sovit skitdåligt, snorat och haft mig. Och vet ni? Nu har en underbart trevlig hosta kommit in i bilden och hälsat på! Kul! :)
Han precis gå ut morgonpromenaden med vovven innan himlen öppande sig och kastade ner sån här jäkla snö, ja KASTADE(!), för jäklar vad det snöar!

Nu ska jag slänga i mig frukost och sendan göra ett besök in till duschen. Efter det ska jag iväg till Proforma Clinic. Vet ni vad jag ska göra där då? HA! Hemlis! Det kan ni spekulera kring, ni som inte har en aning, ni andra håller tyst!
Hihi, kul jag är va?

Nej, fan vad tråkig jag är just nu. Sorry dudes.
Men man kan inte alltid vara on fire.
Puss och snusk så hörs vi sen!


Bara när man är sjuk får man Frosties till frukost!


Utsikt från fönstret. Vad i helvete... Det är snart mars, ge upp!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0