Ego Woman

God morgon, eller tja. Det är väl god eftermiddag?

Nej jag vakande inte nyss, så ni behöver inte oroa er om att jag sov bort hela dagen. Det är snarare så att jag övervägde att låtsas att det var morgon hela dagen och behålla pyjamasen på och ständigt fylla på kaffekoppen och glida runt i tofflorna. Hur skönt vore inte det?

Sedan fick jag dock väldigt tråkigt och började sminka mig lite snyggt, bara för att fördriva tiden och experimentera lite granna. Sen såg det rätt tokigt ut att vara "partysminkad" och ha pyjamas till, så jag tvingade mig själv att klä på mig... Livet är hårt ibland.

Kan ju berätta att det har tagit min pojkvän 2 ½ timme att gå från jobbet, köpa med sig mat och ta sig hit. Alltså, för en vanlig människa skulle detta ta max en timma. Jaja, återstår att se att han köpt med sig allt jag bad om, man vet ju aldrig!

Bjuder på lite egopic's bara för att jag är jag. Typ. Godkänd sminkning?




Kommentarer
Postat av: malin

mer än godkänt :) fint

2011-02-19 @ 16:15:20
URL: http://finallyfound.blogg.se/
Postat av: Sarah

ja tycker du är jättevacker! : )

2011-02-20 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0