The light in the end of the tunnel

Ä-N-T-L-I-G-E-N har jag hittat tapet till både sov- och vardagsrum. Herregud, hur många gånger har jag inte sagt detta? Haha, men vet ni? Denna gång är det sant! Har till och med beställt och betalt! Känns superbra, och jag är toppennöjd. Nu är det bara väggfärg till sovrummets resterande väggar samt en målare som kan smacka upp allting åt mig också, som saknas! Men detta ska nog också lösa sig hoppas jag!

Ni har ju tidigare sett bild på vardagsrumstapeten (Den guld-champagne-färgade med blommor), så nu får ni även se den till sovrummet, denna fondvägg tillsammans med bruna väggar runt om (tapeten är mjukt, varmt lila, vilken kanske inte syns riktigt på bilden):


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0