New haircolor

Fick något konstigt ryck för ca en månad sen, och färgade håret mörkblondt istället för mitt ljusa blonda hår, men detta resulterade i att håret blev grå/blått. Så jag tänkte färga över det till ljusbrunt istället, för det bruna pigmentet måste ju ta över det gråa? Nix, då blev det mörkgrått istället.

Gråtandes fick jag en akuttid hos frisören samma dag, och vips så blev jag ljusbrun med inslag av kopparrött. SKITSNYGGT! Enda nackdelen var att det var en toning, då det inte gick att färga mitt hår igen för att det hade fått stå ut med så många färgningar på kort tid, och toningar tvättas ju ur, så nu är det liksom ljusbrunt fast mer åt det blonda... Ja, en lite obestämd färg med andra ord.

För att komma till summan av kardemuman så blev jag otroligt fäst vid det röda och ska därför tillbaka till frisören och FÄRGA det rött (aldrig mer hemmafärgning!!!)!

Detta är alltså min hårfärg right now

 

Och detta är alltså hårfärgen soon to be! Kommer bli skitsnyggt!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0