Maybe I dont need to be saved after all

Hej sötisar!

Här borta händer det inte så mycket, därav bloggpausen. Är ledig från jobbet, 3 veckor och jag är inne på min andra vecka nu. Spenderat semestern med att ta det väldigt lugnt och bara repat mig. Det är rätt tufft att jobba natt för den som inte är van, men änsålänge fungerar det iallafall!

Vad har ni haft för er då? Själv ska jag imorgon (eller senare idag kanske det blir...?) till min pojkväns föräldrar och fira honom, då han fyller år idag!

Har hunnit få ordning lite här hemma också, och slitit med tapeter, haha. Herregud, tänk vad som händer när man har förmycket fritid! Men jag har även valt ut nya tapeter som jag är nästan helt hundra på, iallafall den till vardagsrummet! Kommer bli superfint!

Har rätt mycket inplanerat nu också, härligt när det händer saker. Bland annat har jag bokat flyg ner till Belgien för att hälsa på min mamma som bor där! Ska bli supermysigt med en långhelg med bara mig och mami, var ett bra tag sen nu!
Nu ska jag hoppa i säng, så vi hörs en annan dag! Puss och godnatt!



(Strecket på nyckelbenet är ett försök till att se hur mig nya tatuering kommer att sitta! Yes, ska snart boka en tatueringstid, nr 6 i ordningen!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0