Dom bytte mening, bytte ord och bytte känslor

Då jag gått och snorat ner mig helt i form av en förkylning med tillhörande feber och dylikt så är jag inte så roligt, därför får ni istället njuta av Albin Gromers låt Tillsammans.

Kan tillägga att denna låt tilltalar mig enormt mycket då det sätter ord på mitt senaste långa förhållande och det förhållandet jag har nu med min pojkvän. Det är som natt och dag, både på gott och ont. Andreas är den första killen som verkligen fått mig såhär kär och det är en känsla som både stärker mig och river ner mig totalt, men oavsett vad som står i våran väg så vet jag att det är den här underbara människan, min älskade pojkvän, som jag vill leva tillsammans med. No doubt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0