Söndagar..

Antingen älskar man söndagar, eller så hatar man dem. Jag brukade älska söndagar, mys i soffan i pyjamas hela dagen med té och popcorn och en bra film. Men de senare åren har jag istället hatat söndagar i och med att jag brukar bli så rastlös. Vet inte vad som händer, om jag börjat älska söndagar igen, men denna söndagen har varit inget annat än bara bra!

Vaknade av världens sötaste hårboll som kom och la sig över bröstet på mig i sängen imorse, mysigare sätt att vakna på får man leta efter. Tog ut båda hårbollarna och gick en lång mysig morgonpromenad. Efter det var det bara att äta frukost och sätta på sig pyjamasen igen och bosätta sig i soffan. Ett långt samtal med min SysterYster senare så var det skönt när mamma kom hem på eftermiddagen och vi dukade fram ost och kex och avslutade med tiramisú.
Nu: Gossip Girl!


Osttallriken -chevren som inte kom med i bild.




Kärlek i ett glas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0