Förlååååååt

Och jag menar det verkligen... Jag ber så hemskt mycket om ursäkt över det här inlägget, förstår inte vad det ska vara bra för att dela med mig av detta till er, men ni som känner mig lär ju förstå, det är sånt jag gör. Ni andra... tja, vad ska jag säga. To bad for you, ni har hittat fram till fel blogg! ;)

Var ute och gick sista nattpromenaden med hundarna nyss, det är ca -15 och det första jag upptäcker är att mitt snor (!!!!!) (ja, jag är lite förkyld) fryser till is i mina näsborrar. Haha, hur komiskt är inte detta, och inte nog med händelsen, jag går ju såklart och tänker på det under hela promenaden. Snacka om att ha bråttom hem...

Frosten ligger förresten jättefint över trädgrenarna, funderade på att gå ut med kameran, men det var så varm och skönt här i soffan, så jag får försöka ta mig ut imorgon och fota lite! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0