Denna kyla!

Hade det inte varit för att det måste vara så jäkla kallt för att snön ska ligga kvar så hade jag uppskattat snön så mycket mer! Missförstå mig inte så, jag tycker snö är mysigt på många sätt; Titta ut genom fönstret på när snöflingorna singlar ner från himlen med en varm kopp te i handen, gå mysiga promenader med någon man tycker om i snön, snölekar i form av pulkarace (nej, men blir aldrig för gammal för det!) och andra tänkbara saker.

Men kylan gör mig så stressad, jag kan inte slappna av när jag är ute, om jag inte är påklädd till tusen så att jag likar en michelingubbe. Så som sagt, mer snö, mindre kyla. Kan ni ordna det åt mig? :)

Ska på en arbetsintervju imorgon också, ett jobb som jag så gärna vill ha att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag har irrat runt i garderoberna för att hitta något som utstrålar att jag är seriös, ambitiös, villig att arbeta, men också får mig att sticka ut i mängden och vara mig själv. Kan ni ana hur svårt detta är? Herregud, jag blir tokig på mig själv. Så mycket kläder men inget att ha på mig, det är inte så lätt alla gånger. Slutade med att jag i ren panik åkte upp till centrum för att mot förmodan kanske hitta något passande att införskaffa. Hittade en vit söt topp med spets upptill som jag tror kan bli superbra till resten av klädseln, hoppas på det!

Fick med mig ett stickat hårband som var superskönt att ha ute, är inte så stort fan av att ha mössa på mig för "det förstör håret", som den tjej jag är! Men hårbandet förstörde inte lika mycket, och det håller mig varm, tjoho!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0