Hey, it's thursday!

Jodå, glada nyheter har jag här! Provet gick faktiskt väldigt bra, iallafall mycket bättre än vad jag själv trott! Eftersom att vi slutade efter provet, vilken blev vid 10.30, så gick jag och Erica, som vanligt (vi kom idag överrens om att vi måste hitta ett annat centrum att "hänga i", det börjar ju bli lite pinsamt när folk börjar känna igen oss) upp till centrum för lite smågluttande i butikerna. Vi började med att gå för att bara (som jag uttryckte mig) "lugnt titta runt utan att ha någon press att verkligen hitta något". Och ni som läser min blogg känner väl mig vid det här laget. Det finns ingen chans i världen att jag går in för att "bara titta". Nepp, jag kom ut med en söt lila t-sirt i organisk bomull med texten "Make a change Save the earth". Där hittade jag också en snygg turkos/cyan-färgad topp. Vi tog en liten paus och åt på Grekens, jag åt Calamares och Erica tog Mix-spetten.
Mätta och belåtna gick vi vidare och hamnade inne på Gina Tricot där jag tidigare provat ett par jeans. Det är verkligen mot min natur att gå in där för att köpa jeans, men jag gav efter och köpte faktiskt ett par. Det blev av modellen Stacey Skinny Jeans, och jag är riktigt nöjd med passformen. Sen blir det till att hålla tummarna för att de håller sig och inte tappar formen, vilket jag har en liten svag känsla av att de kan göra..
För att knyta ihop allting så hittade jag en snygg leopardmönstrad tunika som kan passa till både kjol och mörkare jeans!

Det slutade med att vi hamnade hemma hos mig ute i solen och snackade lite skit! :)

Kiera ville ha lekkompis..

Puss?

Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0