Student '10.

Då har jag dragit igång allt som har med studenten att göra, eller ja, nästan.. Eftersom att jag är ansvarig för studenten nu så blir det till att gå på visningar. Igår var jag på en visning av en lokal. Det var båten Borgila vid södra mälarstrand, som såg riktigt bra ut för oss som är en lite mindre grupp. Enda negativa var att jag inte tyckte att lokalen såg speciellt rolig ut, så det blir till att kolla på fler iallafall.
Jag och Stephanie tog en mysig fika/middag på Cafe Vetebullen och satt så länge att dom var tvungen att säga till oss att de skulle stänga, hoppsan!

Iförrgår slutade vi skolan supertidigt, redan vid 10.30, så jag och Erica åkte in till stan för att slösa lite välförtjänta pengar. Jag kom hem med 2 bh/tros-set, supersnygga och jag får säga det själv! Även lite annat smått och gott kom jag över med shoppandet i sikte! Sedan sa jag hejdå till Erica och gick på bio med mamma. Vi såg The Proposal, och jag gillade den supermycket. Var en riktigt rolig film!

Har inte så mycket mer att skriva just nu, men jag lägger upp lite bilder från veckan!


Erica blev så stolt över denna bild på mig som hon tog! :)


Mamma och jag gick på bio, vi var först in till biografen.. läskigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0