Slit och blåmärke på fötterna

Har jobbat hela helgen, från fredag eftremiddag till söndag kväll, är helt slut i kroppen och känner mig helt omotiverad till allting. Som grädde på moset så har jag en hemtenta som ska vara klar till imorgon kväll.. Gissa nu allihopa ifall ni tror att jag hunnit med mer än att titta på frågorna? Svarade ni nej, grattis! Helt rätt och riktigt. Och jag känner inte direkt för att göra mer heller, men jag måste. Ska se till att sätta mig imorgon direkt efter skolan, annars kommer jag inte hinna med.
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta på en bra film, i sällskap med min lille söta vovsing Neo! :)
Nattinatt på er!


Mina stackars svullna fötter!


Ser ni blåmärkena?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0