Saturday night lalala

Lördagkväll och jag är superduperförkyld. Sitter i soffan med maten framför mig (som jag försökt få i mig i snart en halvtimme). Papsen och jag sitter framför tv:n med matchen på, och för er som inte är insatta i fotboll så är det VM-kval Sverige-Ungern. Jag har inte gjort något vettigt alls idag, varit och handlat, det var väl det vettigaste... Och så har jag gjort ett nytt armband, hur vettigt det nu var! :)



Kiera sitter och stirrar på mig, HELA tiden.. Kanske hon vill gå ut?



Mitt nygjorda armband!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fina armband! Vilken match det var i lördags.. jag o Martin stod (nästan) upp i soffan o skrek när kung Zlatan snubblade in segermålet =) Kram på dig!

2009-09-09 @ 09:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0