09-09-18

Idag har varit en riktigt bra dag. Vaknade vid åttatiden och gick upp för att ta en lång skön dusch. Sedan begav jag mig iväg till skolan. Vi hade bara två lektioner idag så dagen gick ganska fort. Amanda var supergullig och hjälpte mig med att vara handmodell för mina armband, det blev riktigt fina bilder faktiskt!

Efter skolan gick jag ner till gymmet för att göra lite nytta. Jag satt på träningscykeln i en halvtimma, och eftersom att det var ett tag sen jag tränade sist så lär det bita lite på benen iallafall! Jag har ingenting planerat ikväll, och det är jag glad för. Känner bara för att ligga i soffan resten av dagen. Någon som känner igen sig?


Cassandra och jag, sexiga brudar


Mina fina tjejer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0