Vilket äventyr?

Min enda lediga dag denna vecka och jag ska passa på att ta en skön sovmorgon, vad händer då? Jag vaknar såklart vid 9-snåret ändå. Så himla typiskt..

Hursomhelst fick jag och mamma för oss att efter visningen ta en sväng in till stan med hundarna och gå en promenad runt Djurgården. Sagt och gjort, vi åkte iväg när det var hyfsat bra väder och så möts man av regnet inne i stan. Så rolig blev den promenaden! Fast när vi ändå var där så tog vi en liten promenad. Är man redan blöt kan man lika gärna fortsätta! :)


En pommes, kanske? :)


Puss på söta mamma!




Vi såg en häger!


Solen över Villa Godthem.




Kiera är härmed diagnotiserad med ADHD!


ADHD-hunden ska upp i trädet


Stackars mamma kämpar för att få henne att lyda, hihi.


Upp i trädet igen..




Sen började det att regna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0