They are following me


Jag ska berätta en liten rolig/läskig sak. Jag praktiserar på Quality Hotel Winn på deras konferens. Jag har varit där i över 2 veckor redan och jag har sett någon av lärarna/rektorn/biträdande rektorn där nästan alla dagar. Undra om dom är på ett litet uppdrag och spanar så att jag sköter mig.. Det börjar kännas som det. Kommer detta få ett stopp? To be continued...

Nu ligger jag så skönt i min säng med varma datorn i knät och tittar på Ugly Betty, så trevligt så. Hoppas ni haft en underbar dag, det är ju så härligt nu när det bra vädret håller i sig. Såg ni att det snöade imorse? Herregud... Snart kommer julen och all ångest. Positivt tänkande, hejhej.







Fint va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0