Höstlov...

Ja som ni kanske märkt var det ett tag sen jag skrev. Anledningen till detta är rätt simpel. Jag har inget att skriva om som skulle vara intressant nog att skriva om! Jobbade i lördags på konferensen och det gick superbra, var rätt lugnt också, och de gästerna vi hade behövde inte så mycket hjälp med elektroniken heller.

Efter dagens slut blev det höstlov för mig och jag såg fram emot en hel veckas vila. Det blev en hel dags vila, för på måndag morgon ringer Erica och behöver ha in någon som jobbar på dagiset där hon extrajobbar. Jag ställer självklart upp, för det vore ju inte helt fel med lite extrapengar nu till jul och allt, så jag jobbar måndag och tisdag på dagiset. Rätt roligt faktiskt. Vissa ungar är ju bara för gulliga. Och så ska jag berätta en sak för er! Jag har för första gången bytt blöja! Det var ju en upplevelse i sig, och det slutade med att dom skickade in unge efter unge till mig och jag bytte på nästan allihopa, ojoj. Men det gick ju bra, men behövde tydligen inte vara någon raketforskare, tur det!

Igår efter jobbet så åkte jag in till stan och träffade mamma, vi gick och åt på restaurang El Amir, där jag tidigare varit en gång med några kompisar. Tyckte att det var trevligt då, så vi gick tillbaka, och visst var det trevligt nu med.

Idag då, vill ni veta var jag gjort hittills idag. Jo det ska jag berätta. Jag vaknade runt 11 men vägrade gå upp ur sängen, gick upp efter 40 minuter och fixade frukost och gick upp igen. Sedan dess har jag legat här i sängen med datorn i knät och tvn på. Just nu är det Nickelodeon som är på, och jag sitter och dricker varm oboy. Det är livet på en pinne, det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0