Fortsätting..

Fredagen bjöd på mys med tjejerna. Vi hamnade nere på en rätt sunkig krog (ni i haninge känner med all säkerhet igen den), men där är det alltid folk man känner, speciellt från skolan, så det blev riktigt trevligt! :)
Tycker som ni vet om att lägga upp bilder, och bilder säger oftast mer än ord, så här kommer dom.. Bilderna alltså!

 

Stephanie!

Söta Stephanie och Louise

David och Stephanie vad ni är fina haha

Jag och Stephanie. Hello sweethearts, eller..?

Du och jag, kakan!

Hello friends

Jag älskar oss, vi är bäst!

Det här är Stephanie, hon är en glad tjej :)

"En för mamma, en för pappa..."

Jenny var på plats och gjorde oss sällskap

Kakan och Niklas, ni är så coola att jag blir avundsjuk hihi

Louise har en ny sida av sig märkte vi

Het disskution pågår, man ser tydligt vem som har övertaget
(var tvungen att lägga upp bilden, den är så klockren)

 

Åskådarna till disskutionen fattade ingenting

Myspys med kakan

Heeeey Niklas


Kvällen avslutades såklart med pommes och beanaisesås :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0