Det är hål i mig!

Jo, det är klart det är, för det är så det ska vara. Men nu är det ett nyblivet hål i höften på mig också. det tog mig ca ett år, men tada! Nu så har jag äntligen tagit den första gardasil-sprutan! One down, two to go! Haha. Alltså är det 3 sprutor sammanlagt. Nu blir det till att vänta till december, sen ska jag ta den andra också.

Jag är ju den värsta som finns när det gäller nålfobi, men min mammas supersnälla kompis (som är sjuksköterska) kom över och tog den på mig här hemma. Så himla skönt, och inga problem alls! Så tycker jag att det kan vara på sjukhusen också, eller vad tycker ni? :)

Snart är det säsongspremiär för Desperate Housewives också, och som den trogna drama-tv-serie-nörd jag är så är jag såklart bänkad framför tv:n 21.00 ikväll!

Ser ni den superduper lilla pricken som är inringad där? Duktig jag är va! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dumma dig, det är inte bara din förra granne det är ju din mammas bästis här i stan. Puss ungen.

2009-10-07 @ 09:04:45
Postat av: N

hm man sak ta den i överarmen inte i magen?

2009-11-03 @ 05:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0