Stockholm Horse Show vs. Göteborg Horse Show

Jag har idag bokat och köpt biljetterna till Stockholm Horse Show i Globen 27-29 november.
Det blev förmiddagsföreställningen på söndagen, vilket kommer innehålla enbart hoppning.

Jag har inte varit på Stockholm horse show på flera år, just för att jag anser att det bara är en massa show, och jag är måttligt intresserad av att se det...Inte.. Men jag hittade en föreställning med bara tävlingar, så jag och min kära kumpan Stephanie drar oss till Globen den 29 november 09.30 för att se lite fina tottosar!

Sedan blir det förhoppningsvis Göteborg Horse Show i vår, och då blir det åka av. Ska slå på stort och gå på en heltdagsföreställning, det ni! Hahaha :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0