Mönstringen är med i almanackan

Fick igår hem ett brev från pliktverket. Nu är det klart, och jag ska iväg och mönsta den 17 december.
Jag är verkligen taggad för det, men känner mig inte direkt förberedd. Jag hade inte väntat mig att jag skulle mönstra så snart, mer kanske i början av nästa år.

Och i och med att jag har haft praktik nu i 7 veckor som tar kål på en har jag inte heller underhållit någon träning på gymmet. Det vill säga; JAG ÄR INTE I KONDITION! Så nu gäller det att ligga i för att hinna komma i någolunda form på ca 3 veckor för att vara lite förberedd åtminstone.
Det brukar ju alltid gå lättare om man har ett mål, och det har jag ju!

De utbildningarna jag "önskat mig" i lumpen är Beriden bevakningssoldat och Fordonsförare, för er som undrar. Hoppas verkligen på beridna, eftersom att det är hästar, såklart, och att jag känner att det säkert skulle passa mig. Hoppas dom ser det som en fördel att jag är så insatt i både hästars anatomi, ridning och stallskötsel och att jag kommer dit tack vare det! Hoppas hoppas! :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Häftigt Lina!!

Säg till om du behöver hjälp med träningsprogram, det finns mycket man kan göra hemma om man inte hinner iväg till gymmet! =)

Kram

2009-11-18 @ 10:41:10
Postat av: Stephanie

Din kära kakan ska mönstra den 9 och 10 december :p hihi

2009-11-18 @ 19:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0