Lina har abstinens

Ja jag tror jag har det. Hästabstinens. Jag saknar att vara i stallet, plocka i stallet, plocka på hästen, vara ute och rida, träna, tävla, ALLT. Vet inte om det är speciellt många som läser den här bloggen som kan förstå hur jag känner, men ni som gör det, ni vet hur jobbigt det är.

Men det är bara att inse att jag ändå inte har tid för en häst just nu, med allting som händer och ska göras med skolan och så.
Så fort jag gått ur skolan så ska jag se till att skaffa mig en häst, för det är jag vär då tycker jag! :)

Här kommer en underbar film, för er som känner som jag, att titta på och drömma sig bort i.


Kommentarer
Postat av: Tette

Usch, jag storbölar, kollade på filmen...

Fick reda på idag att Shallow kommer få somna in...

Hans senskada läker inte...

Krma på dig

2009-11-18 @ 16:23:23
URL: http://lillatjabos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0