Grönt snor och té.. Näe, Grönt té och snor!

Sitter på jobbet och just nu känns det som om jag inte gör någon nytta alls.. Just nu, om jag verkligen ska vara ärlig (och det ska man, eller hur?) så känns det mer som om jag bara snorar äver hela skrivbordet, sprider gammalt snytpapper omkring mig över hela hotellet, (eller ja, minst hela kontoret iallafall) och överkonsumerar grönt té så det står härliga till. Detta gröna té heter för övrigt Grüntee Tchae Orient från LIPTON. Rekomenderar det verkligen när man är sjuk, väldigt uppfriskande smak! Dock hittar jag inte denna sort på affären, men skam den som ger sig. Jag ska nog allt hitta den, om jag så ska leta i varenda liten affär i hela Stockholmsområdet. Så det så! :)

Jag ska berätta för er att denna mysiga, trevliga, underbara, uppskattade, relativt fina glassmaskin som vi innehaver här på hotellet har jag idag lust att hiva ut. Bara sådär, rätt upp och ner, slita ut kontakterna och ställa ut den mitt på gatan, skriva en fin lapp med texten "Skänkes till behövande (OBS. DYR I DRIFT) " och sätta den mitt på maskinen, sedan rigga upp en kamera (antagligen en webbkamera, blir billigare så) och med ett flin på läpparna se på här innefrån kontoret hur en stackare får syn på glassmaskinen och tar med sig den hem, utan att har någon aning om vilket helvete den där maskinen kommer skapa... Mohahaha..

Ja, vem har sagt att livlig fantasi skadar? Själv har jag hört att det ska vara bra, speciellt för barnen, och vet ni? Jag är ju ett barn, iallafall i... tatatataaaaaaaa... 5 veckor och 1 dag till!

Nehe, tack för mig nu då. Jag ska in och lunchstäda i lokalerna nu. Bli inte avundsjuka nu, hörrni. Snälla? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0