Trött, stessad och helt slut

Nu är det bara några få veckor kvar i skolan, och jag har hur mycket som helst kvar att göra. Blev idag klar med iallafall en uppgift, skönt att få som avklarade en efter en. Man blir så himla stressad över skolan nu när man vet hur mycket det är kvar att göra på den lilla tiden man har kvar. Sen är det ju massa lediga dagar också. Men jag håller tummarna, låter inte stressen gå mig över huvudet, för då blir ingenting gjort till slut.

Igår tränade jag ju på gymmet med hjälp av en instruktör. Det var väldigt givande och skönt att få mycket beröm över min teknik. Detta innebär ju att jag kan träna på egen hand helt säkert utan att göra fel och sträcka varenda led i kroppen.
Vi fick sluta tidigare igår, så innan jag gick ner till gymmet så var jag i centrum och kollade runt lite. Måste ju hitta något till skolavslutningen, men jag tror nog jag vet vad jag ska ha. Har hittat en supersnygg blommig klänning, och inte heller sommargulligtblommig utan snyggt blommig, så det kan man ha annars också, inte bara på avslutningen. Till den ska jag ha en kavaj, får se om jag får tag på någon. Ser framför mig hur snyggt det kommer bli! :) Hittade iallafall en fin studentpresent till min kära bror. Han tar studenten nu i juni, så jag kände att det var dags att hitta något. Tänkte inte skvallra vad det är, för man vet ju aldrig, han kanske får reda på det då! Men jag tror han kommer uppskatta det. Skvallrar isånnafall efter att han fått den! Det är ju bara en månad kvar nu! :) Och nästa år är det min tur, tjoho.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka ner till stallet, har ju hästen att ta hand om, mig själv att ta hand om, gymmet att träna på, och skolan att sköta. Tykcer ni inte synd om mig? :( Haha

Gårdagens outfit:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0