Lunget är över, nu kommer vi tillbaka!

Nu är Hotell-tvåorna tillbaka i skolan, så nu är lugnet över. Mohaha. Fast, vi är väl lugna? Vem vet..
Vi hade en supermysig samling i skolan. Började 12.00 med Hotell B, fast våran lärare hade tagit med sig supergoda chokladmuffins och kaffe samt te, så vi satt och hade en mysig fikastund med massa skitsnack, som vi tjejer älskar! Efter det drog vi igång med lektionen och vårat sista inlämningsarbete för iår.

Efter skolan tog jag och Erica vårat pickpack och gick ner till gymmet för att bränna bort den där jäkla muffinsen. Var skönt det är efter att man tränat! Man känner sig så duktig. Och så solade jag såklart!
Nu sitter jag i sängen och väntar på att min bror ska komma och hämta mig. Ska åka och handla lassange, är sååå sugen på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0