Dagens samtalsämne

Dagens samtalsämne idag var "Kan kulorna åka in?"
Vi satt stillsamt och fint och väntade på att lektionen skulle börja. Jag satt och flätade Amandas hår när Ida (som att och fläkte ut sig i soffan) undrade om någon av oss hade varit med om att killen kulor åkte in i kroppen. Mycket underlig fråga tyckte vi andra, och det började med att ingen av oss tog det på allvar. Ida gav såklart inte upp, utan fortsatte med att berätta om när hennes pojkvän under en mysig stund mellan dom meddelade på ett rätt panikslaget sät att det gjorde ont och att en av kulorna hade åkt in i kroppen. Det var då vi började fundera och spekulera kring detta, Ingen av oss andra hade varit med om detta, och Erik våran dramalärare kikade förbi och kunde inte bara passera vårat underliga samtal utan att komentera, och jo, visst, sa Erik. Visst ja, dom åka in i kroppen! Hm, jaa.. Där ser man. Hur detta verkligen går till blir väl morgondagens ämne, hihi..

Nu har jag också bokat in en tid med en personal trainer på gymmet. Ska dit redan imorgon och träna med honom. Ska bli spännande, får se till att äta ordentligt innan! Jag meddelar hur det gick imorgon, om jag nu orkar det då, haha.


Fiiiina flätan jag gjorde med mina kreativa händer!



Idas sköna stil i soffan, haha. "I'm sitting like a maaaan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0