Big update!

Ännu en underbart varm och solig veckan har passerat och jag har hållit mig sysselsatt. Sista veckan på praktiken var nu, v 18. Lite tråkigt att lämna dom där, men ändå skönt att komma tillbaka till skolan och få allting klart inför sommarlovet. Det är bara 5 veckor kvar, har jag räknat ut. Och sen är det ju en massa lovdagar också, så det blir till att ligga i med skolarbetet nu. Jag har även skaffat gymkort, som jag tjatat om att jag ska göra. Ingår även solning, så nu ska jag bli både brun och fräsch och vältränad. Haha, jaja, drömma kan man väl göra, men jag har mina egna mål iallafall, och uppnår jag inte dom blir jag mycket förvånad. Jag har lärt mig att inte sätta för höga mål, lider nämligen av stark prestationsångest och har nu blivit tillsagd att ta bebissteg, sätta mål som jag vet att jag klarar av. Och det har jag börjat med! Jag har ju Erica som jag kommer träna mycket med, så det kommer säkert gå utmärkt! Peppar peppar.

Jaha, veckan då, vad har jag gjort. Varit på praktiken, tränat, vart hos hästen och så på valborg var jag hemma hos Erica med Erica och Anna, vi åt god middag och gjorde oss iordning, åkte sedan iväg till Gårdens bad för att kolla på brasan, stannade inte så länge, då brasan inte var sådär jätteupphetsande. Vidare åkte vi till en kille i våran skola, där det var fest. Stannade inte så länge där heller, då jag blev otroligt trött och inte alls rolig att vara med kände jag. Första gången som jag under en fest längtat efter min säng, det var ju inte så bra..
Jag och min älskade mamma var i igår på IKEA igen och köpte lite dekorationssaker till mitt rum, samt ett par ridbyxor på Hööks (Ligger också vid Kungens Kurva, så vi passade på). Köpte iallafall en hög golvvas, nya gardiner, 7 tavleramar i olika storlekar, dekorer till väggen, en prydnadskudde till min nya fotölj och så massa olika fejkblommor (jag är nämligen usel på att hålla riktiga blommor vid liv) till golvvasen och lite andra till en vas jag redan hade. Köpte även en jätteysig vit matta, men när jag öppnade den var den alldeles för liten, så vi måste tillbaka och köpa en större. Tog lite bilder som jag lägger upp, allt är inte på plats, men det som är på plats får ni se. Tavleramarna och målar, svart eller vitt, det får jag se, det lutar mot svart iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0