Allt går med lite våld, vaselin och en traktor.

Jodå, mycket är det nu, men som sagt, allting går! Nu har jag iallafall insett att jag inte klarar av allting samtidigt så jag har talat om för min tränare att jag inte kommer träna nu två veckor framåt. Då är det fokus på skolan som gäller! Men jag kan ju såklart inte låta bli.. Nästa vecka så ska jag på min och Pärlans första tävling tillsammans. Jag har ju tävlat en hel del i mina år och dar, men Pärleplutten är en riktig rookie och har i princip aldrig varit iväg längre än till ridhuset där vi tränar, så nu ska vi äntligen ut i tävlingsbanan efter vårt hårda slit. Onsdag nästa vecka kommer Lina och Pärlan starta på träningstävlingen på Runsten, ska bli skitkul, för att prata ren svenska! Hur det kommer gå vågar jag inte ens spekulera kring, vi får helt enkel hålla tummarna och hoppas på att mitt sto beter sig mindre som ett sto den dagen. :)

Provade ut en jättesnygg klänning idag från HM. Utan axelband, så jag, som har mitt "lilla" bröstproblem, måste hitta en lösning på att få snygga bröst under denna klänning, utan att ha bh, så ja. Det såg ju rätt bra ut när jag provade den, men sen har vi ju det där tanken, som alltid måste finnas med. "Hur kommer det bli efter 2 glas vin för mycket". Ja, Lina kommer i princip visa brösten för varenda en som närvarar. Hurvida uppskattat det är, är kanske från person till person, men för de som inte uppskattar denna gest ska jag nog låta bli.. Lycka till till mig! Får se vad jag kommer hitta på för spännande lösning.

Jag har iallafall hunnit med att gå på min brors studentmiddag. Var riktigt trevligt faktiskt, man började längta rätt starkt efter nästa år, då det är våran tur att ta studenten. :) Här kommer iallafall bilder på klänningarna jag fyndat (den vänstra hade jag i lördags på skivan):

Enkel somrig klänning från Gina Tricot      Lite finare "festklänning" från HM. (utan tights)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0