.

Känslor är verkligen det värsta som finns ibland. Spelar ingen roll vad det är för känsla, det ställer ofta till en hel del problem, både för en själv och för andra, har jag märkt. Jag önskar bara att man kunde få stänga in sig i sig själv och stanna där för alltid. Det var en gång jag gjorde så, och ibland känner jag att det skulle vara skönt att återgå till det. Vad är det för mening? Om man har starka "kärkänslor" för någon så slutar det med att man blir sårad på ett eller annat sätt. Om man har oroliga känslor så går man runt med en klump i magen och mår bara dåligt, så vad är meningen? Allvarligt talat, vad är meningen med känslor om man ändå bara ska lida? Saknaden och längtan, längtan efter att verkligen få känna sig levande, saknaden av att ha någon som visar uppskattning för det man gör. Önskan. Önskan att en dag bli sedd, att en dag höra orden, de där små patetiska orden som får en att vilja bli pånyttfödd, att vilja göra allt och lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0