Underbara dag!

Vaknade vid 10, och begav mig ut i solskenet på en långpromenad med hundarna ner till bageriet. Var ute en bra stund, ca 50 minuter var vi ute och gick, underbart! Köpte gott bröd till frukost, men pappa kom hem och köpte tunnbrödsrulle till mig, såp jag sparar nog brödet till imorgon bitti! :) Både hundarna och jag var hur trötta som helst när vi kom hem, konstigt eller hur? Hihi. Vad skönt det är att min första lediga dag fick sånt fint väder! Det höjer ju humöret ännu mera! Gick utan jacka och frös inte ett dugg, underbart! Snart ska jag ner till stallet också, pappsen kör ner mig och sen kommer mamma och hämtar, så jag slipper den där jäkla bussen som går lite som den vill! Såg förresten en annons på  en digital systemkamera för bara 2999! Ska nog titta lite närmare på den tror jag, om det bara är skit. Jag menar, det priset! Fast det är klart, allting går ju ner i pris, kolla på platt-tvn. När vi köpte våran kostade den väl runt 10.000? Nu går ju en 42tums för 3-4000 bara, om inte ännu billigare! ♥

Nej, nu ligger jag iallafall i sängen och solen bara gassar in genom fönstret, underbart skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0