Tjosan!

Sitter i min favoritfotölj i vardagsrummet och tittar på En callgirls dagbok. Aldrig sett det förut.. Gick upp sent imorse, runt ett-tiden, väldigt skönt att få sova ut ordentligt. Gjorde iordning allting för släkten som kom vid tre för att fira min bror. Åkte sedan till stallet och tog en ganska lång och mysig tur med min söta lilla häst. Hemma vid sju igen och då blev det Gossip Girl, Wipout och Sushi. Har faktiskt inte hänt så mycket idag, men hellre att jag iallafall skriver hej än att vara otroligt inaktiv, som jag faktiskt känner mig när det gäller bloggen ibland.. Imorgon börjar jag 15.00 på jobbet så det blir lite sovmorgon så också :). Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0