Sovmorgonen som bara den

Idag börjar jag 15.00, väldigt skönt med sån lång sovmorgon, behöver ju inte ens ställa klockan! Men jag har ett litet litet problem. Börjar jag 15.00 så har snabbussen" som bara tar 15 minuter till gullmarsplan slutat gå, och eftersom att jag slutar 21.00 så har den snabbussen hem också slutat gå, så istället för att det tar ca 68 minuter dit och hem, sammanlagt så tar det ca 97 minuter, och det är ju ungefär en halvtimma extra, vilket inte är så poppis när man är trött på kvällen! Menmen, det blir så bra så till slut. Nu har jag precis hoppat ut ur duschen, fräsch som alltid, höhö, och ska föna och fixa håret, sen ska jag väl hinna ta en macka eller två innan jag kilar iväg till bussen.. Seya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0