Monday

Gick upp halv sex imorse, inte kul alls. Trodde på riktigt att det var något fel med väckarklockan, tills jag insåg att jag faktiskt måste gå upp. Började 07.00, åt lite frukost på jobbet innan jag gick ner till receptionen igen. det var väldigt lugnt på morgonen, eller ja, hela dagen faktiskt. Men tiden lyckades ju rulla på ändå, mer eller mindre snabbt. Slutade och åkte hem, pappa körde mig till stallet, mamma hämtade och vi åkte sedan till veterinären. Båda hundarna skulle vaccineras och Kiera röntgas, eftersom att vi ska ta valpar på henne, så kollade vi bara så allt var okej med hennes höfter. För att kunna röntga henne blev hon sövd, det såg så synd ut om henne så jag var tvungen att fota så hon får lite medlidande för alla! Titta på min underbara sövda prinsessa. Lite törnrosa över henne? 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0