missemajumjaumjau.

Vaknade med el febre imorse, så det blev till att ligga kvar i sängen och hoppa skolan. Gjorde kanske inte sådär supermycket, men trist att ha feber. Den gick som tur var över senare under dagen vilket bar bra eftersom att jag var tvungen att både städa rummet och åka till stallet och åka och handla inför helgen, är ju faktiskt själv heeela helgen så jag har allting set to go nu. SKÖNT! Tog en liten tur med pållen också, Har inte ridit på superlänge, och får egentligen inte göra det på en vecka till, men men, man lyssnar ju inte alltid på vad läkarna säger, så jag gjorde det ändå, tog det visserligen lungt. Vad mysigt det är med helg hörrni, ska verkligen bli skönt att vara ensam, behöver lite lugn och ro, haha. Asch, jag skriver more senare. Eller inte.. Suprice får det bli. Nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0