Många inlägg idag

Tittade lite i garderoben och hittade min gamla balklänning från 9an. Testade den för skojs skulle för att se hur den satt, jag har ju faktiskt gått ner över 10 kilo sen jag gick i 9an! Den var ju helt okej över brösten, dom har snarare blivit en aning större, med både för- och nackdelar.. Över resten av delarna var det väl lite si och så, rätt slapp över magen och rumpan, ingenting jag klagar på dock, men men, när kommer jag ha den igen liksom? Duktiga Lina laddar upp bild! Ser ni vad glad jag ser ut, käkat lyckorpiller eller? Höhö                                                                                                                               ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0