Lång dag

Idag kändes verkligen som om dagen aldrig skulle ta slut. Jobbade mellan 9 och 15, åkte hem och sov lite i soffan sen var det att åka ner till stallet vid 17. Och det värsta är ju att jag är så otroligt trött nu också, eftersom att jag inte är helt frisk ännu. Det var iallafall roligt idag, var i Housekeepingen, vilket var väldigt kul eftersom att man rör sig uppe på våningarna. Var som ett garnnystan med alla vägar och dörrar, men tillslut lärde jag mig, vill jag iallafall övertala mig själv. Vippade en hel del rum också, det är ju många artister som ska vara med på Melodifestivalen som ska bo hos oss, så det var lite roligt! Undra vilka.. Fick registrera massa kvarglömda saker från baren också, herregud vad det är grejer som folk glömmer! Okej med typ en mössa eller vantar, men det var en som tillochmed hade glömt en äkta pälsjacka. Då lär man ju ha fått ett eller 6 glas för mycket om man lyckas glömma sånna saker.. Stackaren. Roliga människor man stöter på, en man bodde själv på ett rum och han vägrade öppna dörren när städaren behövde gå in och städa, så när han väl öppnade dörren så sa han "Jag kan bädda själv" och slängde igen dörren rätt i ansiktet på henne, haha. Hon stod bara och skrattade, skönt att man tar det lättsamt! :)
Åh, det enda som är härligt med snön, är att när man är ute och rider kan man rida ut på ängen och galoppera i djupsnö, så himla härligt! Pärlan verkligen älskade den, kände hur hon drog på ordentligt. :)
Nu säger jag hejdå, ni får kanske reda på hur det gick imorgon också då, bajbaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0