Konstiga tankar..

Hade jättesvårt att somna inatt, jag var ju trött, men ändå gick det inte. Tror jag låg vaken runt 2 timmar innan jag äntligen blev smittad av John Blunds sömn.. Hur som helst så tänkte jag på otroligt konstiga saker, bland annat Jafar. Ni vet, the bad guy i Aladdinn. Fråga mig inte varför, för det vet jag inte själv.. Jag låg iallafall och funderade på varför han var så elak. Vad var det han ville ha egentligen? Visst ja, MAKT. Men mer då? Varför är han dum mot Aladdinn? Han har ju ingen makt som Jafar kan ta ifrån honom.. Hm, skumt det dära.. Måste nog ta och se alla Aladdinnfilmerna och analysera det där ordentligt! Man kan ju inte gå runt i ovisshet  hela tiden, right! :)  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0