Jag fick för mig att det var fredag

Men det är det ju inte, det är ju bara tisdag änsålänge! Tisdagar = Skola för mig. Var roligt att komma till skolan idag faktiskt. Jag och Erica gjorde sällskap på bussen och åkte tidigare för att äta lunch. Det serverades vegetarisk pizza som varken jag eller Erica var sena på att roffa åt oss utav. Gott var det och rätt lugnt tills bordet bredvid oss blev occuperat och vi gick därifrån. Skolan var helt okej, Engelska och Svenska i sammanlagt 3 timmar, sedan gick vi till centrum, som vanligt, jag vet(!), och handlade lite. Eller ja, Erica köpte dom mesta grejerna, men jag kan ju inte låta bli, ni som känner mig vet att jag har otroligt svårt att gå förbi saker jag tycker är fina eller som jag vill ha, så jag köpte en topp/tunika/tröja, på vanligt svenska. Gillade den enormt mycket och, tada, Lina har lärt sig, det var på rea! Sånt blir man ju alltid glad över :) Har varit duktig och lagt upp bilder på tröjan, så här kommer dom också!  PUSS ♥








 
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0