Hunden i spegeln..

Kom "nyss" hem, jobbade 09-15 idag, rätt jobbigt faktiskt. Visst man har nästan alltid något att göra, men det är tufft att stå upp i 6 timmar.. Fick checka in en hel del idag, och lärde mig även svara i telefonen, samt bonga in varor från minishopen. Känns som att man börjar vara till lite nytta iallafall. :) Hoppas kunna få in det där i ryggmärgen sen också, så man kör det där på automatik sen. Kom hem för ungefär 40 minuter sen och nu ska jag hoppa i säng.. Har suttit och roat mig med att titta på Kiera när hon upptäckte att det faktiskt BOR en hund inne i spegeln. Och det roligaste var ju att hon inte vågade ta ögonkontakt med den heller. Hon tittade tillochmed bakom spegeln, ifall att den kanske skulle finnas där, den där andra hunden som hon såg. haha, min lilla sötkorv. :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0