Happy day!

Började dagen med ett kanske lite medstämt humör, vilket snabbt ändrades under dagen. Tog en tidigare buss till skolan med Erica och åt lunch innan lektionen. Jag älskar verkligen att vara glad! Dagen rullade på, mer eller mindre. Var tvungen att göra ett prov i religion som var rätt saftigt. Kände att jag kunde slippa det, men men. Tog nästan 2 timmar, och ändå var det bara 4 frågor! Hur som helst så är det ju gjort nu, så nu har man en sak mindre att tänka på! Jag och Erica gick sedan, vår vana trogen, upp till centrum. Han kika in lite på BikBok där jag hittade en snygg vårjacka som jag ska titta lite närmare på när jag får tid (Vilket är på fredag då jag är ledig hela dagen och mamma får sin lön, jippie, hihi)! Sedan begav jag mig hemåt, hade rätt bråttom, för jag skulle iväg på hoppträning med lilla hästen, och den började 18.00. När jag kommer hem hör jag röster på övervåningen och inser snart att det är pappa och min kusin Stefan. Stefan har nämligen varit en riktig hjälte och lovat att hjälpa till att tapetsera min fondvägg. Sagt och gjort, där stod han ju, fullt upp med att sätta mina tapeter! Underbart, nu blir det gjort också. Sedan så kommer mamma hem och vi skyndar oss iväg till stallet. Möttes av en söt liten mule som stack ut ur boxdörren och bara väntade på mig, sötan! Gjorde iordning henne och red iväg mot ridhuset. Hopptränade för Annelie, och det gick superbra! Nu får vi faktiskt tänka på att jag legat hemma sjuk ett bra tag och att jag inte alls är i kondition längre, men det ska det bli ändring på nu! Pärlan skötte sig iallafall utmärkt, och jag är nöjd med min egna insats, lika väl som med hennes! När jag kommer hem igen är tapetseringen helt klart, och jag är såååå nöjd! Blev skitsnyggt, och jag längtar verkligen efter att städa ut allt som ska bort och sen få in lite nya saker, som tavlor och en fotölj! Tyvärr kom jag på att jag skulle ta före och efterbilder lite försent.. Man ska nog ta förebilderna innan jag började, det insåg ju inte jag förrens det bara var tapetseringen kvar, men men. Det blir bara "efterbilder", det är ju som sagt inte helt klart, men ett litet smakprov kommer här iallafall! När det är helt färdigt kommer det mer. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0