Emilia!

Hur underbar är inte den tjejen? Hon har sån utstrålning och man blir glad av att se henne uppträda. Inte nog med det, hon gör ju helt underbara låtar också. Har fastnat för hennes bidrag i Melodifestivalen, och tillochmed hennes gamla "Big Big World" är ju superfin. En annan låt som jag verkligen älskar är "En sång om kärleken". Är inte riktigt den som annars lyssnar på den typen av låtar, men jag kan verkligen inte låta blir! Hade jag inte varit en grinig svensk som vägrar rösta när det är Melodifestivalen hade jag säkert röstat på henne, bara för hennes andra låtars skull! :)


It's not a big thing if you leave me, but I do feel that I will miss you much
Outside it is raining and I can't help that the tears are falling from my eyes
It's so very cold right now, just like the way I am feeling inside


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0