Beyond dead..

Är helt slut verkligen. Igår började jag jobba 07.30, med var på jobbet 07.05 för att hinna äta frukost. Sen blev det ju inte sovmorgon idag heller. Var uppe vid åtta imorse för att släppa ut hästarna, rätt mysigt, men ändå. Stod och pussades med Pärlan en lång stund i hagen innan jag tillslut satte mig i bilen och åkte för att handla och åkte sedan hem. Åt en supergod frukost bestående av knaperstekt bacon och nybakat bröd direkt från bageriet med rökt kalkon på, mums! Sedan blev det ingen vila, tog en sväng upp på rummet och började städa tills det sved i händerna på mig, måste verkligen på klart rummet innan jag blir tokig. Nu har vi flyttat på alla saker, IGEN. Alling står mot en vägg för att kunna tapetsera den sista väggen som är kvar nu, sen så! Har iallafall fått ut skrivbordet, väldigt skönt, snacka om att det var massa onödigt skit på det, tror jag rensade bort minst hälften! Nu ska jag verkligen jobba på att inte stöka ner sådär mycket, och om jag inte köper en massa saker så tror jag nog att jag kan klara det! Vet ni, det ekar nästan i mitt rum, skoj va? Haha, tycker jag iallafall, för det kan jag säga att det inte gjort sen jag flyttade hit! Vad händer resten av dagen då? Tror nog att det blir till att hjälpa mamma att baka lite, släkten kommer hit imorgon för att fira min bror som fyllde år i måndags, sen ska jag slappa i soffan framför melodifestivalen och äta cashewnötter :)
Finns en sida som heter familjehund.se som vi har lagt upp våra två hundar på, Neo och Kiera. Så idag har jag fotat dom lite när dom var ute och lekte i snön, så söta, mina älsklingar. Har haft hund sen jag var 9 år(?) och kan verkligen inte tänka mig ett hem utan hundarna!
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0