Äntligen

har jag varit på intervjuen inför praktiken som börjar på måndag nästa vecka. Är verkligen råtaggad inför den, ska bli så spännande att få se allt vi har läst om på papper. Fick en riktig tour på hotellet och receptionschefen som är min handledare var supertrevlig, och det är ju verkligen viktigt att det känns bra, vilket det gjorde. Börjar 10 på måndag, så jag får lite sovmorgon också, skönt :) Vad har jag gjort mer idag då? Jo jag var inne i stan och åt lunch med min underbara Mami, åt sushibufé, supergott. Sedan var jag på hennes jobb ett tag innan jag åkte på intevjuen. Efter den åkte jag för att klippa mig. Det blev kortare än jag egentligen ville, men det blev verkligen fräscht och luftigt, så jag är ändå nöjd. Sedan kom Erica och väntade tills jag klippt mig klart, och vi åkte vidare och kollade runt lite i affärer innan vi åkte på förhandspremiären för Slumdog Millionaire, en superbra film, verkligen värd att se. Nu kom jag precis hem och sitter i sängen och äter en chocolate cookie från 7eleven, dom mörka är ju sååå goda. Happhapp, nu ska jag äta upp sista biten av kakan och lägga mig tillrätta i sängen och se ett eller två avsnitt av Entourage innan jag slumrar in i en förhoppningsvis underbar sömn! God natt på er alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0