Update!

Nu ligger jag en dag efter här, så nu skriver jag om min dag igår. Vaknade och gick upp och åt frukost ute, det är ju så skönt att sitta ute och äta frukost när det är sånt underbart väder, visst! Sedan blev det lite bråttom, för jag ansåg att jag hade mer tid att njuta av solen än vad jag faktiskt hade. Jag åkte in till stan för att träffa mamma, och var inne hos henne ca. 14.20. Satt och höll henne sällskap ett tag på jobbet, han få i mig 3 koppar kaffe, så ni kanske förstår att jag inte kunde somna igår kväll, smarta jag!

Hur som helst så kom vi ut från hennes jobb och skulle titta på lite kläder. Behövde bland annat svarta bastoppar till jobbet, samt bikinidelar som matchade (har verkligen ingen som matchar, helt otroligt). Jag hittade en jättesnygg tunika och 2 bikinis, samt en helt vanlig svart topp. Mamma hade tidigare på lunchen köpt en blå klänning till mig också.
Tänk vad kläder och shopping får en att komma av sig. Jag hade som mål att köpa en almanacka, eftersom att min tar slut nu sista juni, tror ni att jag köpte en då? Nej, såklart inte. Jag var ju alldeles för upptagen med att hitta snygga kläder för att hinna tänka på en tråkig almanacka! Jaja, får väl köpa den imorgon eller något..

(Jag ber om ursäkt för min otroligt smutsiga spegel!)

 
Min nya supersnygga tunika, är helt kär i färgera ocnh mönstret!
(Var god och notera min otroligt snygga solbränna som jag jobbar hårt på!)

 

De två bikinisarna som jag också köpte, ja, märks det att jag gillar lila eller, haha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0