Tröööött

Jaha, nu är man hemma efter 10,5 timmars jobb. Över 25 grader varmt och jag sätter på min svarta jeans och svart t-shirt, snälla, säg att någon iallafall tycker synd om mig! Men det var rätt roligt faktiskt. Ibland kommer det jättemycket folk på en gång och ibland kommer det ingen på en halvtimme. Vet inte vad som är bäst egentligen, inte ha något att göra eller att ha mycket att göra?
Åt en supergod pizza till lunch, Pizza Fromage heter den och innehåller, som ni kanske förstår på namnet, bara ost (och tomatsås såklart) Tror det är 4 olika ostar, + vanliga pizzaosten, bland annat mozzarella och gorgonzola. Så är ni nere på Dalarö Krog och Pizzeria och gillar ost, så ät den!

Imorgon tänker jag ta mitt pickpack och åka ner till stranden, alldeles själv. Det är så skönt, bara åka ner och koppla av, och inte ens bry sig om någon annan!

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0